Sunday, September 6

BENGANG

Kat luar mybe nmpk hepi
Tp dlm hati ne,perasaan ne tuhan je tau...
Rasa sedey,marah,bengang dgn seseorg!
Lansung buat xtau...
Even sy x slh,sy mnt maaf jugak
Tp dia wat x peduli nak slhkan sy jugak
Semua org x sempurna la...
X igt ke apa yg awk penah terlepas ckp kat saya dulu?
X igt ke awak kantoi sms?
Ada saya marah awk?Majok skit2 je...sekejap lak tu.
Ne sbb blk lmbt,x msg awk,nk marah2.
Saya pun ada life sndiri jugak.
Bukannya slalu sy blk lmbt...1st tym kot!
Bknnya sy buat benda2 x baik.
At least sy gtau apa sy buat.
Bkn mcm awk...
Balik dgn spa x gtau...
Siap ajak dak tu g sahur, g bazar,ada msg rindu lg.
Ada sy mrh awk mcm awk mrh sy mlm sy blk lmbt tu???
Apa yg sy nak ckp,sy tau jga diri.
Saya ada kehidupan sy sndiri mcm awk jugak.
Klu awk nak buat xtau,silakan...
Saya x kisah...
Saya x heran...
Saya x peduli...
Sbb sy dah mnt maaf even sy x slh!

3 comments:

  1. sampai mcm tu skali... mcm dia nak tutup slah dia wat je.. for my opinion la...

    ReplyDelete
  2. jgn dgr sebelah pihak je..dgr ar 2-2

    ReplyDelete